Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ką gausiu įsigijęs Kelionių planą?
– Įsigytas Kelionės planas pateikiamas skaitmeninio dokumento (.pdf) formatu, pritaikytu skaitymui mobiliajame įrenginyje.
– Kelionės plane pateikiamas kelionės žemėlapis su kelionės taškais.
– Kelionės plane pateikiami žygių aprašymai ir rekomendacijos savarankiškai kelionei.
– Kelionės plane pateikiamos aktyvios nuorodos nuvykimui į kelionės taškus – spaudžiate ir – atsidaro Google Maps žemėlapis su nuoroda.
– Kelionės plane pateikiamos aktyvios nuorodos į pėsčiųjų žygių žemėlapius – spaudžiate ir atsidaro AllTrail žemėlapis su žygio navigacija.

Visus kelionių planus galite rasti čia.

2. Ar atliekate lėktuvo bilietų, apgyvendinimo vietų rezervaciją?
Kelionės plane pateikiamos rekomendacijos savarankiškai kelionei ir neapima kelionės organizavimo paslaugų (užsakymo, rezervavimo ar įgijimo Pirkėjo vardu), bei kitų turizmo paslaugų.
Į kelionės planą nėra įtraukta ir keliautojai rūpinasi savarankiškai:
– Transporto bilietai.
– Automobilio nuoma.
– Apgyvendinimas.
– Lankytinų vietų bilietai.
– Sveikatos ir gyvybės draudimas.
– Sveikatos saugumas (skiepai, kt.).
– Vizos.
– Kt.

3. Ar yra galimybė užsakyti Kelionės planą, jei tos krypties nėra tarp jūsų Kelionės planų?
Klientas turi teisę paprašyti paruošti naują kelionės planą pagal jo poreikius.
Pardavėjas pasilieka teisę nuspręsti, ar naujas kelionės planas bus ruošiamas apie tai informuojant Pirkėją.
Paruoštas naujas kelionės planas, pagal Kliento užsakymą, patalpinamas El. parduotuvėje, kur Klientas jį gali įsigyti.